reede, 25. august 2023

Jaansoni rada 366. päev

Täna oli vaja raamatuid posti viima minna, nii liikusimegi postimajast randa. Muide, postiteenuseid saab sellest majast viimaseid päevi, esmaspäeval on ka veel avatud ning teisipäeval ja kolmapäeval suletud. Juba neljapäeval ehk 31. augustil avatakse postipunkt uues kohas. Kolimise taga ei ole mitte firma laienemine ega suuremate ruumide otsimine, inimesed on lihtsalt õelad, kaebavad, et kusagil pole parkida, kuigi kesklinnas on parklaid küll, ka üle tee asuvas Portaka parklas jne ... käige jala, te õelusekotid! Mina käin jala ja ei virise. Kas on raske auto paarisaja meetri kaugusele parkida ja veidike ennast liigutada? Aga mis seal ikka, mina alalise postipunkti kliendina olen nii asukoha kui teenindusega rahul. Lisaks töötavad Pärnu postipunktis väga toredad ja vastutulelikud inimesed, eranditult kõik. Vähem õelutsemist ja rohkem liikumist, liikumine muudab positiivsemaks. Ja rannas käimine muudab ka positiivsemaks ning ka vees käimine. Vesi oli soojem kui õhk ning poole viie ajal oli meil siin kesklinna silla juures 22 soojakraadi. Ma käisin lausa kahel korral vees, või iseg kolmel, sest me liikusime keskrannast Germoga jalgupidi vees olles muuli juurde, siis ma läksin kõrini vette, tulin tagasi, võtsin telefoni ja läksin uuesti :) Tahtsin ju sinilindu püüda :D No tegelt üritasin merepiiril seilavaid purjekaid fookusesse saada. Ju on taas mingi regatt, Jahisadab on jahte tulvil ning rahvast ka. Sealt tulime ka läbi. Paljajalu ronisime ka muulil, kivid olid mõnusalt soojad. Kokku liikusime 8 km ja üle 13 000 sammu. Üks ilus päev on taas õhtu poole liikumas ja meie rõõmsad ja tänulikud, et veel augustis kestab Pärnus soe suvi. Aitäh, Ilmataat! :) 25. august 2023. Vana-Rääma P.S. 3 purki marineerituid peete sai ka hommikul purki, olen nüüd tegija :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar