kolmapäev, 16. august 2023

15. augustil Tiina ja Germoga Pärnu rannas

Kallis Tiina jõudis mulle nii õigel ajal külla. Kuna tal oli asjaajamisi nii Pärnumaal kui Viljandis, jääb Pärnu nende kahe piirkonna vahele, lisaks oli Avel ka just hällipäev, sõitiski Tiina mulle külla. Lisaks (väidetavalt) on just hetkel selle suve kõige kuumemad ilmad ning suvest tulebki võtta kõike, kuniks sooja. Nii me peale Ave juurest naasmist randa kulgesimegi. Olgu mainitud, et eilne teekond tuli 16,7 km pikkune ja 27 326 sammu, põletasime 1316,1 kcal. Loomulikult käisime ka 22 kraadises soojas merevees ning kohtusime rannas Sirje ja ta gängiga. Sirje on uskumatult tubli pealik oma kambale. Aga mis ma ikka lobisen, jäädvustan fotod blogisse, et oleks kindlas kohas ning olen õnnelik, et elan Pärnus ja mul on palju häid sõpru, kellega koos saab nauditavalt suves seigelda. Aitäh! 16.august 2023.Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar