reede, 11. august 2023

Jaansoni rada 361.päev

Veel õhtu eel läksime ennast liigutama. No kui on vaja minna siis tuleb minna. Kepikõndisime küll üksnes 5,7 km ja 9300 sammu, aga asi seegi. Pimedaks läks, muidu oleks ehk isegi veel Vana-Pärnut väisanud. Või noh, mis ma siin ikka vabandan, aga seda ma ütlen, et ma olen harjunud pikemaid maid läbima, valu jalas ma ei tunne ja ... kuid eile tuli kokku üle 6,1 km, kui me rannas ööelu nautimas käisime. Eve ja Kaidi juures käisime ka tiiru. Sain vähemalt sooja, sest enne rajale minekut oli mul suisa nii külm, et tahtsin juba tuld ahju teha. Minu jaoks jäi suvi vahele, kestab pikk sügis. Hetkel on elukvaliteet ka natuke ravimite pärast häiritud, aga ma saan hakkama, ega jalavalu tunda ka parem pole. Ja liikumine ravib alati, kogen seda üha enam. Liikuge teie ikka ka onju? Oleme terved! 11. august 2023.Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar