reede, 11. august 2023

Õunamoos kaneeliga

Täna ma ei kappa ringi, keedan moosi. Õigupoolest 3 purki õunamoosi sai keedetud, sest õunad tulevad lausa ise koju kätte ja moosi kõlbab ju igast õunast teha, ka nendest näiteks, mis pole veel valmis ja millegipärast puult alla potsatavad. Mulle meeldib õunamoos kaneeliga ning õunad koorin ma ära ja lõikan väikesteks tükkideks. Mee maitseline moos tuli. Ise ma natuke ikka mekin ka, muidu ei saagi, aga üldiselt ma enam ise moosi ei tarbi. Aga hoidised sisse teha ma armastan. Nüüd on juba 4 sorti moose riiulis, kirsimoosid, maasikamoosid, rabarberimoosid ja õunamoosid. Lisa on nagunii tulemas. Lisaks olen ka seeni ja kurke sisse teinud ja sügavkülma panin enda tarbeks mustikaid. Sügis on alles ees, jõuab veel vaaritada. Mõnusat päeva! 11. august 2023. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar