teisipäev, 29. august 2023

Jaansoni rada 367.päev

Täna hommikul ma tundsin, et pean ennast liigutama ja pean loodusesse saama. Nii ma mitu asja ühte tegevusse liitsingi ja olen õnnelik, et seda tegin. Õnneks öö oli rahulik ning eileõhtune terviserike on taandunud. Käisime Germoga seenel ja kepikõndisime kokku 10,1 km ja 16 500 sammu. Algul ikka leidsime normaalseid seeni, tammeriisikaid, puravikke, mõne kreemriisika, pihkaseid liimikuid, pilvikuid, aga edasi, seal tagapool metsas oli vaid maitsetuid kummiseeni ehk kukeseeni. Aga midagi sai taas korjatud, keedetud ja purki soolatud. Plaanin ikka millalgi linnast välja ka sõita, sest tahaks ükskord ka sellise saagiga tulla, et sissetegemine võtaks pool päeva :) Ma tõesti elaks igapäevaselt seenemetsas, aga marjadest astun üle, marjakorjamine ei ole mulle. Mul on hea naabrimees, kes armastab marjul käia ja tutvuse poolest saan tema käest ka veidi soodsamalt osta ning eile kinkis ta karbitäie mustikaid ka mulle sünnipäevaks, seega ... No need läksid sügavkülma, ehk siis on minul tarvitamiseks. Aga mis seal ikka, vist tuleb veel hakata täna hoidiseid tegema, linnukesed sidistasid ;) Olge terved ja liikuge teie ka! 29. august 2023.Vana-Rääma PS. Ja lisangi juurde ka ploomimoosi pildid, sai sedagi keedetud. Ja uus magnet tuli ka Avega mulle ja tühjad purgid, aitäh! :)
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar