teisipäev, 6. detsember 2022

Rada 296. päev

Täna käisin Bellissimas, seekord lasin kulmusid kohendada, sest peagi on tulemas üks suurem fotosessioon, selle tarvis ju ikka peab ennast lille lööma. Ja nagunii lasen ma korra kuus kulme piirata ja värvida ning ikka Bellssimas Kätlini juures ning nii juba aastaid. Ma isegi ei oska öelda kui mitu aastat. Täna üritasime Kätliniga neid aastaid kokku lüüa, aga ei õnnestunud. Igal juhul olen ma selle salongiga 100% rahul sest seal töötavad mu 2 lemmikut ilutegijat, eelpool mainitud Kätlin ja nüüd juba ka küünetehnik Egle. Aitäh, tüdrukud! Ühtlasi oli vaja ka käia postimajas, nagu tavaliselt, sest raamatud tahavad ju uutele omanikele jõuda. Ja loomulikult liikusime me jala, kepikõndides ning postimajast väljudes võtsime taas suuna ranna kanti, ehk siis muuli juurde, jõe ja mere ristumiskohta. -4 näitas termomeeter kesklinna silla juures, veidike oli ka tuult ja tuisku, aga meil oli soe. Mõnus. Läbisime 6,2 km ja ligi 10500 sammu. No vähemalt korra nädalas ma pean rajale saama, tegelikult ideaalis sooviks 2 korda aga alles tervenes Germo nohust, eelmisel nädalal mina. Tunnen enda liigutamisest puudust. Lisaks olen ma endiselt loomelainel. Sõbrad, palun ärge soovitage mulle sõbraks võõrad inimesi, ma ei vasta nende sõbrakutsetele! Palun ärge saatke minu juurde raamatuid kirjastama võõraid, ma tegin kirjastuse esialgu üksnes enda raamatute väljaandmiseks. Kas ka annan kunagi teiste omi, seda näitab aeg, aga plaanis ei ole. Massiliselt tuleb niigi sõbrakutseid, aga ma ei vasta nendele. Selleks, et jagada (loosimses osalemiseks) mu postitusi fb-s ei pea sõbrakutset saatma. Ja fännid (nagu paljud ennast nimetavad) saavad jooksva info (endiselt) kätte mu kirjanikulehelt, sõprade tarvis jagan isiklikke teemasid fb-s ja kõik ei jõua ka siia, sest minu blogi on avalik, teada olevatel andmetel käivad seda ka lugemas negatiivse energiaga inimesed, need, kes kohe peavad teiste elu elama ja siunama. Ma vajan ka privaatsust, sestap jäävad osad mu postitused üksnes fb ajajoonele ja sõprade jaoks avalikuks. Tänud mõistmast! Ja üleüldse, minge ka liikuma, see aitab vabaneda igasugustest pingetest, sest praegu on nagunii aasta pikim pime periood, mis on ka minu jaoks vastuvõtematu, aga ma saan hakkama. Armastan elu ja kalleid sõpru, kes mu ümber on, ja teid on! 6. detsember 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar