teisipäev, 20. detsember 2022

Kodus on alati olla hea

Jah, nii ta on. Ega kui ikka hädasti praeguste teeolude tõttu õue minna vaja ei ole, tuleb leida toas tegevust. Meil on olnud täna sisukas päev. Mõlemal. Peale Reikit armsa Avega, kes täna ka Päkapikuks kehastus, külastas meid armas Heli, kellega lahkasime luuleteemat, aga see ei kuulu avalikustamisele, vähemalt praegu mitte. Tuleviku suhtes ma hetkel rääkida ei oska. Mina olen nüüd PETU 3 kirjutamisega ametis ning Germo joonistab köögis laua taga Simbat. Päris hästi tuleb juba välja kui vaadata esimesi piirjooni, mille ta pildistamise ajaks oli paberile teinud. Ma kordan, Germo ei loe ega kirjuta, ei tunne tähti ega numbreid, aga ta joonistab. Eile näiteks joonistas sõbrannede (nii ta Gaudi ja Anut kutsub) peade kohale lilla päikese. Vahva. Päris postkasti avades ootas meid 2 üllatuskirja, ühe saatis armas Helena Baierimaal ja teise armas Margit Pärnust. Lugesin Germole ka ette, võttis tal muige huulile. Germo kannab nüüd uhkelt ka sinu nikerdatud käevõru, armas Helena! Ja no Margiti nime kuuldes on juba hea tuju kohal! :) Ma käin vahelduva eduga mööda tube ja nuputan kuhu panna Päkapiku toodud imeline ja võimsa energeetikaga 3D pilt, no ei leia kohta. Vaatan ja imetlen, no nendele huntidele saab täitsa pai teha. Ühesõnaga, leidke teie ka tegevust, nii möödub see pime ja pikk ning külm periood kiiremini ja kevad hakkab naeratama taas! Jäädvustan ka selle kuidas mu viies novellikogumik Baierimaal oma uues kodus elab. Olge terved ja õnnelikud! 20. detmsember 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar