esmaspäev, 5. detsember 2022

Lillkapsakotletid

Kuna mu maitsemeel on üsna kapriisne ja mõne päeva eest tuli kotleti isu, leidsin fb-st lillakapsakotlettide retsepti, hakkasin neid ka täna tegema. Tõsi küll, mina kunagi ei tee ühtegi toitu retsepti järgi, ikka sisetunde ja silma järgi, sestap võtsin õiguse ka koostist muuta, sest ma ei tarbi nisujahust tehtud tooteid, ei saia, ei leiba, ei sepikut. Mulle lihtsalt ei istu need, magu (harjunud ütlema) ei võta neid vastu. Ja ega ma liha ka eriti ei tarbi, no ei sobi ning kana hakklihast on hetkel isu täis. Kuna ma saan blogida üksnes ilma taandridadeta, kirjutan ka koostisosad siia nii, ei saa tulpa lisada. Koostis: poolpehmeks keedetud lillkapsas, sibul, 2 muna, till, kanepijahu (nisujahu asemel) soja, sool, pipar, kurkum ja riisvsaiast ma siiski pistsin kotletid läbi. Germole serveerisin porgandisalati ja tatraga, endale panin suisa 3 kotletti taldrikule, peale lisasin riivjuustu, sest juustu ma armastan aga kodujuustu oksendan välja. Aga jah, ma siiski jõudsin vaid 1 kotleti ära süüa ja maitses hästi. Ka Germo sõi isuga, seega kõlbab süüa küll. Ja no soja petab ära, nagu oleks koostises ka liha. Katsetage ise ka, mina tegin esmakordselt ja jäin rahule. Teinekordki. Head isu! 6. detsember 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar