esmaspäev, 26. september 2022

Taas käisime jalgsi raamatuid viimas

Küll on hea kapata, kui samm on 16 kg kergem ja täna sai kuus nädalat operatsioonist. Nüüd võin raskusi tõsta, aga täna polnud veel tunnet, et tahaks kõnnikeppe kaasa võtta. Ehk peagi hakkame taas kepikõndima. Aga täna viisime suurema portsu raamatuid taas kesklinna postimajja, homme vaadake igaks juhuks juba postkasti. Lisaks viisime ka Kaevu tänavale 2 raamatut. Taas ühendasime kaks kasulikku tegevust. Postikulu on kallimaks läinud, nagu elugi kallineb. Enam ei saa ma uut novellikogu ka mitte 2 euro eest posti panna, tuleb kokku 2.85. Seega ... Aga meie teekond tuli 8 km pikkune ning kokku kõndisime 14000 sammu. Enesetunne on hea. Natuke tunnen kerget väsimust, aga see on mõnus. No mul ei ole söögiisu üldse. Olen täna söönud 2 supilusiakatäit kaerahebeputru 7 mustikaga (hommikul), tassi kohvi, 2 tassi puljongit, 1 proteiinibatooni ja 1 pirni. Söön teise pirni veel ja ühe õuna ka. Ja õhtul teen ilmselt taas kanapuljongit. Tuleb ette päevi kui söögile mõeldes ütleb mu mõte, "uhh, juba jälle peab sööma hakkama!" Aga osadel päevadel söön natuke rohkem. Lihtsalt paljud toiudud, mida enne tarbisin, ajavad öökima ning ma ei tarbi enam grammigi jahu,, sealiha söön üliharva, eile sõin paar merevaiguga hakkvorstikest. Aga üldiselt värske kurk, mille fänn ma enne eriti ei olnud, on mu lemmik ning tomat, mida olen kogu elu jumaldanud, ajab iiveldama. Pmst saan ka kõhu täis ühest proteiinibatoonist. Niisiis! Aga mis seal ikka, liikuge teie ka! Ma võin energiat anda, sest mul on seda ülearu! 26. september 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar