neljapäev, 15. september 2022

Lõpuks taas rajal!

Nonii, tehke järgi või õppige ära, aga 16500 sammu sai tehtud ja 10,2 km. Ikka veel jalutatud, mitte kepikõnnitud, aga varsti alustame taas kepikõnniga, saab seda peagi harrastatud juba 5,5 aastat. Ma olin vahepeal kodu vang, ehk siis laupäeval käisin viimati rajal ja ilmselt sain külma, kui külla minnes higisena õue istuma jäin. No ei oska mina arvestada, pole väga kaua aastaid külmetushaiguseid põdenud. Pean ennast korrale kutsuma, et alles kuu aja eest käisin operatsioonil, jah, kuu saigi täis ja ma olen 12 kg kergem, jee! Kerge on astuda ka, kuigi olen veel väga suur, aga ma tohutult armastan liikumist, ilma selleta on piin. Natuke olen veel nohus, aga ei pidanud koduseinte vahel kauem vastu lihtsalt. Oi, ma sain hulganisti imekenasid fotosid ka, sest rannariba sai pmst läbi käidud. Tegelikult suundusime kodust postimaja raamatuid posti viima, sealt edasi Hõbeda tänava kaudu Veeparadiisi peatuse juurde, sealt Tervise Paradiisi juurde ning laudteele, kuhu me sellel aastal veel jõudnud polnudki. Oi, lõhesurfaritel on täna õnnepäev. Klõpsasin üle 100 foto kokku, aga umbes 30 pean blogisse panema, ilma ei saa mitte kohe :) Mööda rannapromenaadi kulgedes sai ka imelist ilma, mis küll vahepeal sajuseks pöördus, nauditud. Isegi purskkaevaud veel töötavad. Ja mööda Rannaparki jõdsime muuli kõrval asuva laudtee ja Estonia mälestusmärgi juurde ning läbi Jahisadama koju. Sveni nägin ka, tegi rattasporti. Pärnu kirjanikud on sportlikud :) Olge terved!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar