esmaspäev, 5. september 2022

Jalutuskäik karges sügises

Jah, karge on see sügise algus, õigupoolest ju suvi kestab veel, sügise pööripäeva pole veel olnud. Ja juba öökülmad ... Rajal oli ka täitsa jahe, ometi kandsin sooja fliisi ja jalutasime kokku 6 km. Kusjuures kordagi puhkamata, istumata. Vett jõime ka käigu pealt. Ja väsimust ma ei tunne, ei mingisugust. Alustasime kodust, ehk siis Vana-Rääma tänavalt, siis kulgesime Rohelise lõppu, sealt Tallinna maantee Selveri juures üle tee Audru suunas, kuni keerasime Härma tänavale, sealt Lubja ja Vooreimehe kaudu Tallinna maanteele ja koju. Ma ei tea mis toimub, aga õues hingeõhk auras. Koju jõudes hakkas veel külmem, sest ... no olgem ausad, surmaga ei mängita! Nägin Kuuuurija lõppu ja sain shoki ... Külm on, kole-kole külm on. Ahjaa, täna on siis esimene päev mil ma pole ühtegi veresuhkru ravimit võtnud, sest just mõõtsin, veresuhkru näit on 5,4 ehk olen peagi tervenemas diabeedist. Mõningad päevad jalutasime vaid mõned kilomeetrid, ma ei hakanud isegi blogima. Ilmselt olin veidi külma saanud või ... no paremas küljes pistis lausa nii, et pidin isegi valuvaigistit võtma, sestap hoidsin madalat profiili. Sorry, sõbrakesed, unustasin ühe toimingu, aga homme saab kõik korda. Pean vist uuest aastast märkmeid tegema hakkama, hakkan vist vanaks jääma :) Minge liikuge ka, teeb enesetunde üliheaks! Aga pange soojalt riidesse! 5. september 2022.a. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar