teisipäev, 12. juuli 2022

Ärkamine Tre raadioga

Täna ärkasin koos Tre raadioga. Õigupoolest tegi naabrinaine mulle juba kell 7.30 äratust, sest ma olen hommikune magaja. Lisaks helistas saatejuht Regina Jaakson ka enne eetrisse minekut. Aitäh, tüdrukud, nüüd olen juba ärkvel! Saatejuhtide tandem Regina Jaakson/ Ahti Puudersell on minu jaoks imeinimesed, eks oskavad ja suudavad juba varahommikul särada ning vestlust arendada. Mina vajan jah ärkamiseks aega ning ruumi. Olen ennegi raadios käinud, kunagi Pärnu Päikeseraadios ja nüüdses Tre raadios, aga sellel korral oli lihtsam variant, tegin seda läbi telefoni. No ma ei saanud ju ometi armsale Reginale ei öelda, kui me reedel kokku põrkasime ja tema Rääma Rahva Oma Päeva eelpäeval Nooruse majja kiirustas. Tõsi küll, RROP-i toimumise ajal ma keskendusin sellel päevale, raadio teema sobis tänasesse rohkem. Naabrimees Morsale on saanud juba traditsiooniks RROP-i ajal raadios käimine. Ise ta naerab, et ega saatejuhid rääkida ei saagi :) Morsk ongi jutukas poiss. Uute kohtumisteni ja ilusat hommikut, armsad sõbrad! 12. juuli. 2022.a. Vana-Rääma. Ahjaa, tänane Tre raadio kava ka siia: Tere ilusat teisipäeva hommikut 🥰 Teid on äratamas Regina Jaakson ja Ahti Puudersell 🥳 Suvetegemisest räägime Margit Petersoniga 🥳 Intervjuu pühendame Uulu piirkonnas toimuvale avatud hoovide päevale 🤩 Selle nädala Hommikumängu auhinnad toob teieni Valgeranna festival 🙂 Igal tööpäeval loosime ühele õnnelikule piletipaari 22.-23.07 Valgerannas toimuvale suursündmusele. Et piletipaari just endale võita, saada sõnum numbrile 1616, kirjuta Valgeranna festival ning lisa ka enda nimi. Sõnum maksab 1.50 eurot. Me loosime umbes kell 10.45 😉 Nobedaid näppe ja head loosiõnne! https://parnu.treraadio.ee/kordus/8313/hommikuintervjuu-margit-peterson-suvised-tegemised?fbclid=IwAR1a1MpkEQjOifClYtnk4Sm5G1aNk_qkdx1xUHY832uQTr4UI0Fh0DXLWzc

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar