neljapäev, 21. juuli 2022

Valgerannas

Täna jõudsime sellel aastal esmakordselt Valgeranda. Valgerannas on ilus ning seal valmistutakse ka homme algavaks festivaliks. Lava on juba üleval. Ka Valgeranna seikluspark oli külastajaid tulvil. Meie seikulspark ootas meid meres. Vesi oli mõnus, mitte liiga supp. Jahendam veidi, aga mina suudan ka 17 kraadisesse vette minna vabalt. Pakun, et ehk 22 oli. Ja laine möllas. Lisaks ronisime me ka torni, mis küll nüüd hiigelkõrge pole, aga minu jaoks, kes ma kõrgust kardan, siiski on. Aga ma ületasin ennast, viskasin hirmu minema. Muide, 13. juunist 20. augustine sõidavad osad Audru bussid Valgerannast läbi, viimane tuleb sealt Pärnu poole kell 21.56. Ma tegin ka Valgeranna-Pärnu bussigraafikust pilti, see on ka siin blogis olemas. Kasutasimegi täna bussiteenust. Jõudsime umbes kell 17.30 Valgeranda ja tagasi tulime 18.56 bussiga, ligi poolteist tundi on paras aeg, no ja me jõudsime ka Doberanis kartulisalatit söömas käia, sest minekuga läks kiireks ja kõhud olid väga tühjad. Sellise salati saab seal kätte vaid 3 euroga. Maitses hästi. Germo oli õnnelik, meenutas kuidas me kunagi, kui poisid väiksed olid, pidevalt Valgerannas käisime. Tuli eneselegi meelde, täielik nostalgia. Meie käisime võluliivaga rannas ära, minge teie ka! 21. juuli 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar