reede, 1. juuli 2022

Pärnu Summer CUP 2022

Suvises Pärnus on, teadagi, põnev. Lisaks sellele, et suvepealinn puhkajaid võõrustab, toimub siin igapäevaselt midagi põnevat. Traditsiooniliste sündmuste vahele on pikitud üritusi, mis endae üha enam külalstajaid leiavad. Ka argipäeviti on linn siginat-saginat tulvil. Kui hea Airi oma FC Levadias mängiva poja Aryaniga Pärnusse jõudis ja mind ka jalkat vaatama kutsus, ei kahelnud ma minekus hetkekski. Paar leitsakupäeva saigi koduseinte vahel veedetud, hädasti oli vaheldust vaja. Elasime kõik koos Aryanile kaasa. Muidugi oli meiega ka Germo. Väga hariv oli teada saada, et Tervise Paradiisi juurde on rajatud põnevad jalkaväljad ja neid on päris mitu. Nagu ka jalgamängijaid, kellest osad olid kohale tulnud isegi Soomest. Vaprad spordipoisid, kes sellise leitsaku vastu peavad. Ja võistlused toimuvad suisa 4 päeval järjest, ehk siis 30.06-3.07. 2022. Airiga oli ka taas armas kohtuda ja nagu ma juba fb ajaoonel mainisin, sain üle anda talle oma romaanitriloogia "Elu pärast elu" kõik 3 raamatut, mille olin talle tänutäheks selle eest, et ta oma nime raamatusse panna lubas, lubanud kinkida juba ammu, mõne aasta eest, kui triloogia ilmavalgust nägi. Täna lõpuks täitsin lubaduse ja kergem hakkas :) Ja üleüldse on Airi, lisaks sellele, et ta väga andekas ja omapärase häälega laulja on, äge ja sõbralik ürgnaine :) Sinuga on alati põnev, hää Airi! Peatse kohtumiseni! Lisaks käisid 29. juuni õhtul mul külas kaks armsat hinge, Tiina ja Sirje. Aitäh postiivse õhtu eest ka teile, mu hingekaaslased! Nüüd aga hakkan galeriid lisama, sest kõik tuleb ju ometi mu eluloograamatusse jäädvustada. Aitäh, tüdruku! 01.juuli. 2022.a. kell 0018

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar