kolmapäev, 29. juuni 2022

Ajakirja "Müstilised lood + SaSa" juulikuu number

Nagu teame, et ajakirjad "Müstilised lood" ja "Saatus & Saladused" ühinesid, millest on küll väga kahju, enam ei ole luulerahval võimalust ajakirjas omaloomingut ilmutada ja ... Aga elu ongi pidevas muutuses ja kui nii otsustati ju siis nii pidi ka minema. Mina olen kõigest kaasautor, kes sai uudisest teada alles eelmise kuu numbri ilmudes, enne polnud õrna aimugi kahjuks. Aga eks ma kirjutan ikka, teen selle ajakirjaga koostööd, kuid vähem. Vahel juba kaalun, kas teha teatud artiklit või mitte, kas ilmub või mitte. Paraku lubada ei saa midagi. Aga kirjutamiskirg on suur ja õnneks saan oma lugejaid tihti üllatada uute raamatutega, kuigi nüüd on riik häbiväärselt kärpinud ka laenutuste hüvitist, lausa 57%, mis on ikka väga suur kaotus kirjanikele, kellel on 1 kord aastas palgapäev, juuni lõpus. Eks igalt poolt tõmmatakse kooomale ja suurem masu pidi alles sügisel algama. Loodan, et see siiski nii ei ole. Vaatamata kärpimistele olen siiski tänulik, et mu fännid saavad mu jutukesi ajakirjast lugeda, sest läbi pikkade (vast läbi 15 aasta) on mul kujunenud suur fännklubi, kes ostavad neid (seda) ajakirja vaid siis kui minu artikkel või jutuke sees on. Ja väga paljud fännid on ka püsitellinud just "Müstilised lood," sest selles ajakirjas on igakuiselt minult midagi. Ka selles numbris on avaldatud mu lühijutuke "Õigel ajal, õiges kohas," aitäh! Head lugemist! 29. juuni 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar