laupäev, 25. juuni 2022

Vana-Pärnu rannas ja kirjanik Ivi Soomrel külas

Lõpuks ometi on kaua oodatud kaunis suvi kohal. Olen nii õnnelik. Ja täna õhtul jõudsime ka esimest korda merre. Vana-Pärnu rand on Pärnu randadest mu kõige lemmikum. Kuigi peale 17.00 näitas merevee soojust 23, usun ma, et vesi on vähemalt 25, kui mitte rohkem. Ma pole kaua aastaid sellises supis käinud. Nagu oleks soojavee kraan lahti unustatud. Naabrinaine, kes nii naljalt vette ei tule, tuli ka. Rahvast aina vooris. Vana-Pärnu randa saab ju ka autoga ligi, paljud kasutavad seda võimalust. Lisaks näitas pedomeeter 4,6 km, kuigi Jannsenist Toome peatusesse ja pärast Põllu peatusest Tallale tulime bussiga. Ja loomulikult ei saanud me Ivi Soomre majast niisama mööda kõndida. Eelmisel aastal meil ei õnnestunud kohtuda aga täna vaatasime, et ta maja uks on paokil, meil vedas. Saab ju armastatud kirjanik, auväärne SULEKLUBI kauaaegne liige Ivi Soomre sügisel juba 87 aastaseks, aga tema puhul on see vaid number, no üldse ei vanane, on endiselt positiivne ja produktiivne. Vahepeal on ta nii mõnegi raamatu üllitanud, minule kinkis ta oma uue raamatu "Minu isa." Aitäh! Germol ka nüüd süda rahul, neiu-tädi Ivi taas nähtud. Meil kõigil on mida temalt õppida, eriti seda positiivsust ja elujaatust. Fantastiline! Inimesed, minge randa! Meie oleme rahul ja õnnelikud :) 25. juuni 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar