laupäev, 9. juuli 2022

Rääma Rahva Oma Päev ehk RROP 2022

Täna leidis aset traditsiooniline Rääma Rahva Oma Päev, mis toimus juba 6. korda ja mina osalesin sellel 4. korda. See on põnev päev, sest Rääma (ja osad ka Ülejõe) linnaosa rahvas avab oma kodud ja hoovid ning pakub head ja paremat. Nii olen minagi sellel päeval tunde oma koduukse ees koos oma raamatute ja poolvääriskivist ehetega. Nii kujuneski, et lisaks raamatute müügile tegin täna 2 käeketti parajaks ja 2 valmis. Otse soovija silme all. Üleüldse kujunes päev niivõrd põnevaks, nagu olid kunagi ajalootunnid Hillar Palametsaga. No tõesti. Nii mitu inimest, kes olid kunagi siin majas elanud ja ka neid, kellel olid sugulased ja sõbrad siin majas elanud, külastasid meid ja nii need ajalootunnid alguse saidki. Oehh! Küll on põnev! Hakka või märkmeid tegema ja kirja panema! No praegu elab ka siin 2 loomeinimest, mina ja kunstnik Aleksei Jastrebov, kes võiks ka kunagi Rääma Rahva Oma Päevaga liituda, sest ta on väga-väga andekas. Tõsiselt. Aitäh teile väga paljudele inimestele, kes te täna mu raamatuid endale soetasite! Ma sellist müüki ei osanud oodatagi, sest reeglina ostetakse rohkem romaane, aga neid pole mul juba 4 aastat ilmunud, kuid pean 2 ruttu valmis tegema, need on lõpetamisel. Lisaks polnud mulle rahvale ühtegi lasteraamatut pakkuda, mille järele oli ka külastajail suur soov. Ma siiralt tänan, tunnen ennast kirjanikuna, kelle loome läheb rahvale korda! Ja tänud ka tagasiside eest, see läks tõsiselt hinge. 3 mu raamatutest said päris otsa, 1 neist romaan ÜKSINDA MAAILMAS ja 2 luuleraamatut. Kõige rohkem osteti mu menuromaani "Westoffhauseni häärberi saladus," mis on ka poodidest läbi müüdud ja ma tõesti pakun põnevust. Ka päris mitmed "Segeverelised" leidsid endale uue kodu ning päris palju osteti ka luuleraamatuid. Ma tõesti väga südamest tänan, nüüd on mul talvepuud pmst olemas! Üks jäädvustus on ka naabrinaisest Maarjast ja mulgitüdruk Annest, kes kohe minu laua kõrval esmakordselt nn kodukohvikut tegid. Nooruse maja tegi ka nendest foto, aga galeriis näha ei ole, ju arvavad, et tegu oli külastajatega jne ...Ideid neil sündis ja järgmisel aastal on ehk kodukohvikus rohkem kaupa, aga Maarja tehtud kiluvõileivad ja Anne küpsetatud (erinevad) lihapirukad läksid hästi kaubaks. Muide, Anne sõitis värskete pirukatega kohale lausa Abja-Paluojast. Pole keelatud sellest päevast osa võtta ka mujalt inimestel, astuge kampa, seltsis segasem. Mõnusat suve jätku! 9. juuli 2022.a. Vana-Rääma. P.S. Foti endast laenasin Noorusemaja galeriist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar