neljapäev, 7. juuli 2022

Jaansoni rada 268.päev

Jah, täna käisime rajal kepikõndmias. Kuumusega ennast piinama ei läinud ja see nädal on olnud suhteliselt töine ning laupäev tõotab tulla ka põnev päev, seega oli paras aeg ennast just täna liigutada ja oma 4 km kepikõndimas käia. Ausalt öeldes hakkas ka täna rajal jube palav ning vahepeal käisime ka tiiru Ave juures, sest Germo muudkui kordas siin, et pole ammu Ave juures käinud ja no mina tahtsin hirmsasti inglit (jne..) näha ju. Ave kodu jääb meile suht teepeale, ehk mulle meeldib kõndida erinevaid radu, nii me sealt kodu poole tulles mööda Mäe tänavat kulgesimegi. Nii ilus õhtu on. Minge ka teie nautima, kui veel käinud ei ole. Mina olen laetud :) Jajah, ma käin rajal ennast laadimas, mitte väsitamas. Alati saan uut ja puhast energiat juurde, ei istu päevast-päeva kodus ja ei ela teiste elu, liigun erinevad radu pidi, erinevatel üritstel ja sündmustel. Muidugi koos Germoga, sest kodus istumine teeb õelaks. Ennegi nähtud neid õeluseusse, kes teiste elu elada armastavad. Meie elame oma elu ja oleme õnnelikud. Olge teie ka! 7. juuli. 2022. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar