reede, 29. juuli 2022

Pärnu Bluusipäevad 2022 (3. päev)

Nonii. Ja ongi selleks aastaks Pärnu suvised bluusipäevad lõppenud.Kahjuks. Kui ikka 3 päeva elad buusis, siis on raske sellest välja tulla ja reaalsusesse tagasi potsatada, aga ma annan endast parima. Õnneks kõigevägevam tegi nii, et täna tulema pidanud ahjupuud jõuavad homme ning mul on aega jäädvustada eile hilisõhtul lõppenud bluusipäevi. Materjali jagub veel ja veel. Aga eks ma jäädvustan ikka oma elu elulooraamatusse. Lisaks tahaks juba midagi väga kirja panna, ilukirjanduslikku, kuid ... Oehh, ei oskagi kusagilt alata, emotsioonid on siiani laes. Kõigepealt jätkuvad tänud Üllar Kallaule, kes seda trasitsiooni juba pikalt veab ja fännide hingele pai teeb. Ma olen tõesti tänulik ja õnnelik, aitäh, aitäh, aitäh! Ootan juba talvised bluusipäevi :) Siis tahaks tänada oma kalleid sõpru, kes te nendel kolmel päeval minuga olite ning ka nautisite, teid oli ikka päris mitu. Olgu öeldud, et inimesed sõitsid kohale nii Abjast, Tallinna lähistelt, Järvamaalt jne... Ja mitte keegi ei läinud minema pettumusega, pigem jagavad minuga seda suurt vaimustust, õnne ja rõõmu, mida bluusipäevad meis esile toovad. Oehh... Eile astus esimesena lavale Soome bänd Good Rokin`Kempas & Highway. Minu jaoks meeldiv üllatus. Võimalik, et nad on ka enne Pärnus esinenud, aga ma olen ehk unustanud, kuid ei taha hästi uskuda, sest head asjad salvestuvad mällu, aga mine seda mälu tea ... Igaljuhul meeldis. Teisena oli lava Peeter Prints Prjoketi päralt, mille koosseisu kuulb ka juba pärnakatele ehk tuttav sellest ajast (minu tuttavatele) kui ma Pärnu kirjandusõhtuid korraldasin. Nimelt Ants Säde. Oli nauditav esinemine ning võttis nii mõnelegi jala tatsuma. Aitäh! Moro & Riskigrupp on omaette fenomen. Ma nimetaks nende muusika rokkpunkbluusiks või midagi seesugust. Umbehää, igatahes! Nautisin. Moro on ennegi Pärnu Bluusipäevi väisanud ning ikka ja jälle suudab üllatada. Aitäh! Ja siis minu vaieldamatu lemmik, Lavrix Band, ma ei julgegi midagi öelda, lihtsalt olen juba seda bändi aastaid ja pidevalt promonud ja kiitnud kuid samas on kiidukoori koosseis kordi suurem, sest me kõik (julgen ka sõprade eest rääkida) ARMASTAME TEID VÄGA Paldies, Lavrix Band! Puhas kuld! Muide, mul on juba 2 plaati sellelt bändilt olemas, need on ühed mu kullafondi esemed, ainult minu omad ja pühendusega ka :) Päeva ja Bluusipäevi jäi lõpetamata taas Aut Of Office Tartust, nagu juba traditsiooniks saanud. Äge punt, ausõna. Meeletult selge sõnumiga, kuigi sõnum võibolla pole nii helge :) Aga huvitav, mõlemad eile esinenud Tartu bluusbändid on pisut pungilikud, või näen mina vaid seda, aga igal juhul väga hääd. Sõnum, sõnum, sõnum on tolle bändi võtmesõna. Mina, kui luuletaja, panen sellele veel erilist rõhku. Aitäh, poisid! Ja taaskord vabandan, et blogi tekst on üks suur rida, kahjuks ei lase see süsteem ammu taandridadega kirjutada, aga loodan, et minu emotsioonid jõudsid kirjakeeles siiski kohale. Armstannn! Ahjaa, osad nn lembefotod jahi juures on tehtud koos õepojaga, kes parasjagu oma jahiga seal asjatas. Oli armas kohtuda, Priit! 29. juuli 2022.a. Vana -Räääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar