reede, 22. juuli 2022

Jalutuskäik Pärnu rannas

Täna käisime Pärnu rannas jalutamas. Tõsi küll, plaan oli ka vette minna, aga ... Uhh, no ei sobi mulle ülerahvastatud rand. Valgeranda ei sõitnud, täna algab või algas festival, seal on ilmselt asi veel hullem. Vana-Pärnu randa saaks, aga ... noh, mulle teevad hüppeliigesed haiget ja Vana-Pärnu randa on pikk maa. Samas just käisime mitmeid kilomeetreid maha, nüüd teen meresoola vanni jne .... Aga ma ei kiurda, pean lihtsalt natuke tempot maha võtma, eks mu suur ülekaal on selle asja taga, jalad ei jaksa seda koormat kanda. Tahtejõudu on mul jah mitme inimese jagu, aga kui miski ikka su liikumist segab, oled füüsiliste valude vastu jõuetu. Aga ma ei kurda, ikka positiivselt edasi. Tulge Pärnusse, kuniks suve! 22. juuli. 2022.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar