kolmapäev, 31. juuli 2019

Mu kodu ei piira need metsikud mäed.../Juhan Saar/



 Mõnikord on linnast väljasõit nagu puurist pääsemine. Ausõna. Vaikne ja rahulik loodus, eemal linnakärast, rohelus, maaõhk jnejne...Ühesõnaga, käisime õe ja Germoga täna natuke tuuritamas. Oi, ma paneks palju rohkem fotosüüdistusi üles, aga õde lubas peksa anda :)

 Turnee Pärnu - Sauga - Mihkli - Oidremaa - Lõpe sujus kenasti, lisan rohkem enda tarvis need jäädvustused, aga luban sõpradel ka piiluda.

 Jah, ma olen täna juba peaaegu inimene ja usun, et maaõhk aitab tervenemisele kaasa.
Aitäh, Reet!

 Ja tänud ka teile, head Riina, Gerda ja Kristi! Oli armas kohtuda!
Ja teile ka, Anneli ja Ralf!

Fotod kõnelevad:
lapsepõlve lemmikmaja...
kahju on vanadest arsatest majadest...
Reet tuletas lapsepõlve meelde :)
mina tuletasin lapsepõlve meelde :)
Oidremaa veetorn
superäge pilt Reedast :)
toredad atraktsioonid Oidremaal
kiiga - kaaga :)
Reet ja Germo said tiivad...
imelised päevakübarad
äädikapuu tõlvik
pähklid kalli Ema aias
Germo naudib kalli Vanaema aia õhku...
rohenäpp Reet korrastas kalli Ema lillepeenraid
samal ajal korjasin mina kalli Ema aiast kirsse


31. juuli. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar