teisipäev, 2. juuli 2019

Üks põnev suvepäev


Tere, mina olen Sofi(a)!

 Täna on lausa lust blogida, sest juba fotod laevad sekunditega üles. Eile laadis 1 foto ainuüksi 45 minutit. Ilmselt toimuvad bloggeris mingid muudatused või ma ei oskagi kosta, aga peamine on see, et saan taas oma mälestusi blogisse jäädvustada.

 Tänane päev oli tõesti põnev. Tunnid Railiga vesteldes kadusid nii ruttu kätte, et ei saanudki aru kuidas päev õhtus oli. Oli armas, Raili!

 Ja siis tuli Anneli, ja siis...Millest või kellest või mida me rääkisime ja mida plaanime? Aga need on salaplaanid, no igatahes praegu veel. Annelile suured ja siirad tänud, et ta mind Pille ja Sofiga tuttavaks tegid. Aitäh, tüdrukud! Homme on juba uus päev ja uued plaanid said kenasti paika pandud. No vaadake ometi kui imeilus koer! Ja perenaine on sama armas.

 Nüüd las fotod kõnelevad edasi, sest mina pean natuke veel tööd tegema hakkama, üks käsikiri karjub minu järel või mina tema järel, või...Ahh, jälle saladus! Las ma olla salalik, sest saladuslikkus olla ikka voorus.

Germo, Sofi, Anneli
Sofi oma peranaise Pillega. Ja Germo ei kartnudki koera!
Germo ja Pille, Sofi ka seal taga
Anneli kohvitamas



2. juuli. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar