kolmapäev, 10. juuli 2019

Eesti, Soome, Hispaania...

üliäge seltskond! eile kalli Ave juures
 Armastan Pärnu suve, kuigi eile õhtul nina ja varbad külmetasid, oli hinges lausa kuumus. Aitäh kõigile mõnusa seltskonna ja õhtu eest!

 Kalvi, sa oled niiiii äge sellel fotol, sestap paningi selle blogipostituse kaanefotoks :)

 Ja sõnum on sama mis eelmisel blogipostitusel, suvi toob Pärnusse kalleid inimesi.

 Jah, siin on esindatud nii Eesti, Soome kui ka Hispaania - Barcelona, sest just seal elab Kalvi juba 13 aastat. Ja minu kallis lapsepõlvesõbranna Merle elab kaua aastaid Soomes. Ja mina olen ikka veel ainuke inimene Eestis kes pole oma jalga Soome saanud. Ehk kunagi!

raske on pilvelõhkujaga ennast ühisselfile püüda :)
kand ja varvas...
sasipäine mina. tegelt oli plaan selle taustal oleva ojaga selfitada :)
rõõmsameelne Germo. soeng on minu kätetöö

 Ilusast õhtust on hing siiani armastust täis. Aitäh, kallis Ave, et meid võõrustasid! Uute kohtumisteni!

 Mõni foto ka oma elulooblogisse:

jalutuskäik Ave juurde...
Soome, Hispaania, Eesti :)
Ave ja Kalvi
Margit (kes ei läinud tõlkes kaduma) Kati ja Ave (kes asetab koogimütsi pähe) :)
Tarvi ja Janno
kolm Margitit, nagu Merle ütles :)
kalli sõbranna Merlega
Barcelonas elava sõbra Kalviga


Koosistumine 9. juulil.

Blogimine 10. juulil. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar