neljapäev, 4. juuli 2019

Ühe talu puhastamise lugu...



 Mis seal ikka, tööpäev kestis suisa üle 2 tunni. Ilus taluke, ilus kohake. Maaõhust on nüüd hing tiine, kui nii öelda sobib. Aga ma rohkem ei kobise, lasen fotodel kõnelda.

Fotod:
mõned töövahendid....+ meresool, küünlad jne...

Yin-Yangi kuulike energiate tasakaalustamiseks...
mäekristallist kõiksuse püramiid. laeb ja puhastab esimeid...
türkiis (Tiibeti munkade käsitööna nikerdatud sõrmus) oonuks, türkiis...
minu kaitsesõrmused. Neitsi märgiga (ka minu nimetähed), Yin-Yang ...

sinised suled viisid ühendusse vaimolenditega...
sinised suled viisid ühendusse vaimolenditega...
kõik peab kontrolli all olema...
türkiis - mu kaitsevärv...
igasse puhastatud ruumi viiruk, tküünal ja kuuseküünal lõpuni põlema...
meresool põrandal
peeglinõidus...

kummut vajas ka puhastamist ja laadimist. mäekristallpüramiid kõiksusesilmaga
...
...
...
...
...
...
just lõptasin töö...
imeline kaskede allee
küll on hea ülevalt alla vaadata. Anneli peaks olema
mina kivikuningas
Rolf
Pille ja Anneli, ausõna
see on Pille, ausõna

see on Germo, ausõna
sain pärast tööd endale tiivad :)
tiik
Anneli toodetud maitsesoolad + angervaksasalv
kimp salveid
mitu pihutäit tervist, sibul nimega Meida

3. juuli. 2019.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar