esmaspäev, 8. juuli 2019

Loodustoodete spetsialist ja kirjanikud omakeskis

Anneli, mina ja Lea
 Suvi, olgugi, et ta sellel aastal väga nigel on, on kaunis aeg, sest just siis väisavad paljud ka suvepealinna Pärnut. Meil on armsa Leaga traditsiooniks juba saanud fotosessioon. Nii ka täna.

 Armas ja andekas kirjanik Lea Jaanimaa käis oma boyfriendiga (olgem noortepärased!) meil külas. Ja loomulikult ei pääsenud hea Rene fotograafi ametist. Naised on ju edevad. No tegelikult mehed on ka ja mina leian, et edevuses pole midagi halba, pigem vastupidi. Aitäh kallid Lea ja Rene! Uute kohtumisteni!

 Täna oli üldse külalistepäev ja ma vajan hetkel suhtlemist väga, see toidab õnne- ja rõõmuhormoone. Aitäh ka teile, kallid Eve, Ave,  jt...!

 Ahjaa, lisaks sõbranna Leale juhtus samal ajal külla tulema ka sõbranna Anneli. Nii me ka tema fotodele rebisime.
 Anneli on lõpetanud Muonio Ammattiopisto Lappia vastava koolituse loodustoodete spetsalisti erialal, mis hõlmab loodusest korjatavate ürtide, seente ja marjade tundmist ja oskust korraldada selle alaseid koolitusi. Neid koolitusi ta ka korraldab.

 Pisut jäädvustusi ka minu elulooblogisse!
minu kallid sõbrannad ja Simba ikka ka :O)
Kalli Leaga. Ja Simba ikka ka :)
minu kallikesed. 2 päikest :)
jälle üks Germo lemmiktädi! :) Germo ja Lea



8. juuli. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar