pühapäev, 7. juuli 2019

Südantsoojendav päev


...

 Ei saa me kallite õdede ja vendadega ning meie noorema põlvkonnaga igapäevaselt koos aega veeta, aga täna oli üks päev, mil meil see õnnestus. Meid on küll 7 õde-venda, aga täna veetsime pool päeva koos kolme (kaasa arvatud mina) õe ja ühe vennaga. Lisaks lisandus meie gängi veel poolvend ka.

 Päev kujunes väga südamlikuks. Kõiki fotosid ma avalikkuse ette siiski ei too, sest osad on liiga privaatsed, aga mõne armsa jäädvustuse ma lausa pean oma elulooblogisse lisama.

 Aitäh, kallid õed Marge ja Reet, vend Mati, poolvend Heiki, minu kallid pojad Germo ja Geio ning õepoeg Risto! Uute kohtumisteni!

Fotod:
küll see tädi Marge on ikka naljakas :)
Reet, Marge, Germo, mina, Heiki ja ees seisab Geio
Geio ja pikakeelega Simba :)
meie boss Simba :)


7.juuli. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar