neljapäev, 3. november 2016

Saja(ta)b



      SAJA(TA)B

saja(ta)b
juba mitmendat
päeva saja(ta)b
pussnuge
lausumisi
nagu viimase
päeva neljapäeval
kui mekid
kamalust
olematut uhhaad
näed (vaimusilmas)
tulematut homset
ja minevik
on jäänud ajahõlma
(pureda)

aga mul on poogen
ja viiul
mul on akordidesse
panemata mõtted
sõnumata sõnad
ja tass aurava
ingveri teega

mul on juustes
rukkilillepärg
hinges kiisukäpapehme
igatsus ja silmis
lapsemeelne siirus
nagu koduhaldja
kallistus
helge ja armas

saja(ta)b
juba mitmendat
päeva saja(ta)b
läbi jääkristallidest
koosnevate rünkpilvede
õhkõrn meloodia
nagu hüüaks
Emakest maad koju
Emade maale
Isade maale
maalima
(maailma)


3. november. 2016.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Keskmised salmid on eriti nunnud! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! :D Eks ma meelega pikisin sinna nunnut pehmust saju(sajatamise) vahele ;) Mulle meeldib oma loomingus vahel ootamatuid pöördeid teha, et oleks vürtsi, soola, mett :)

      Kustuta