laupäev, 12. november 2016

Uus tass Hollandist



  Kui me kalli Kadriga umbes kuu aja eest sügisöös Pärnus kokku jooksime, teatas ta, et ta kallis tütreke Triin läheb peagi Hollandisse ja toob sealt mulle tassi. Juba paari nädala pärast oligi tass Pärnus täitsa olemas, Kardi kodus. Ja täna jõudis see oma uude koju, ehk siis minu kollektsiooni.

  Hästi armas tass Hollandi kultuuri pajatavate pildikestega on hetkel veel köögilaual, aga peale blogimist läheb ilmselt tasside sorteerimiseks, kui nii võib ütelda. Ma pole ammu tasside alla kleepse kleepinud. Kleepsudele kirjutan kuu, aasta ja kuupäeva ning tooja (riigi, maa, linna, alevi) nime. Aga nüüd on taas mulle blogi kasuks, kuna olen kõik tassid ka blogisse jäädvustanud ja siltide järgi saan neid tuvastama hakata.

Justud Hollandist ja Eestist. Imehead!

 Tänud, kallis Kadri ka ülimaitsvate Hollandi juustu(de) eest! Ning selle eest, et te koos Evega meie mõned tunnid sisukaks ju huvitavaks muutsite! Teinekord taas!

  Kodus on hetkel 27 sooja, mitte ei taha enam jalga välja pista. Homme ka ju päev!

  Üks pisike rõõmusõnum ootas köögist tuppa naastes, meie kallis Monstera on uue (kaheksanda) lehe sünnitanud. Kodu on nagu lilleaed ja ilmselt armastavad mu lillekesed ka toasoojust, nagu pererahvas.

meie Monstera
minu lilleaed

  Kena nädalavahetuse jätku!



12. november. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar