kolmapäev, 21. august 2024

Reiu jõemuusika 2024 tantsuline lavastus "Nii om" ja Metsatöll

20. augustil toimus Paikuse-Reiu vabaõhulaval muusikaüritus Reiu jõemuusika 2024 tantsuline lavastus "Nii om" ja Metsatöll, millega tähistati Eesti Vabariigi taasiseseisvumispäeva. Meie saime ka sellest osa koos kallite Ave, Aedu ja Germoga. Armas Õnne oli ka meiega. Läksime juba varakult kohale, et hea koht garanteerida. Kahjuks läks siis osa etendusest minust mööda, lihtsalt ei näinud, aga õnneks kuulsin. Järgmise korral olen targem, võtan ka tooli kaasa, et teistet üle näha. Kohake on ise imeline. Olin ennegi seal käinud. Kunagi väga ammu toimus seal ka Reiu rock. Kui Metsatöll lavale läks, ei suutnud ma enam istuda, tõusin püsti ning me läksime Germoga lava ette seda võrratut kontserti nautima. Lapsed on juba päris pisikesest saati Metsatölli fännid, eks ikka täna emale, kes (mina muidugi) kunagi neid kontsertidele kaasa vedas. Germol on isegi vanemate laulude sõnad peas. Aitäh, poisid, te olete võrratud! Aitäh, hea Markus selle kava eest, saan nüüd spikerdada, sest filmisin üsna mitu videot ja lähiajal katsun need üles laadida. Imeline päev on uues kuupäevas, kell näitab juba 00.47, aga mina alles blogin ja nüüd hakkan veel fotosid ka siia laadima. Ilusat alanud kolmapäeva! 21. august 2024. kell 00.47 Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar