laupäev, 10. august 2024

Kolmas päev maal

Täna hommikul me naasime linna tagasi. Tegelikult olid teised plaanid, aga vahel plaanid muutuvad ruttu. Ju ei olnud õige päev ja aeg oma plaanide täide viimiseks. Aga haldjalik Ilme püüdis meid hommikul kinni ja tuli jällenägemiseni ütlema, kui me teed bussipeatusesse läbi Lemme telkimisala lõikasime. Nemad on seal telkimisalal oma karavaniga ning külastavad Lemme telklat tihti. Nii oleme me ennegi ühel ajal sinna kanti sattunud, vähemalt nii Ilme ütles. Nemad käivad Lemme puhkama Tartust, tartlased. Temaga tutvusingi eile õhtul Lemme rannas. Varsti lähme taas maale, kuniks suve. Seal on lihtsalt nii võrratult ilus ja mõnus olla. Nüüd saan ka juba magada. Mul võtab võõrsil magama harjumine aega. Aga kuke, koidu ja meremühinaga ärgata on võrratu. Isegi see oli armas, kui pesukauss väljapool majaseina vastu tagus ja täna äratust tegi. Tuul oli tõusnud, laine kõrge ja meri möllas korralikult. Luikesid ma sellel korral ei näinudki, kuigi neid on hommikuti päris mitu maja juures merel. Aga msi seal ikka, sõitsime Pärnusse aga vaim jäi vist maha :) No liiga palju häid mälestusi. Lähiajal külastan ka veel Treimani muuseumi, lubasin Ernale ja Antsule. Paar mõnusat päeva on seljataga, nüüd rahulik laupäeva hilisõhtu. Mingi aja eest oli meeletu sadu ja kõu kärkis, nii tavaline siin Pärnus sellel suvel. Aga olge rõõmsad ja õnnelikud, käige ka ära, et armsasse koju tagasi tulla. 10. august 2024. Vana-Rääma