reede, 23. august 2024

Oma muul :)

Naeran siin, et ehitasin Lemme oma muuli. Mille iganes, igal juhul kui me 21. augustil Lemme jõudsime ja ma Germo pikumata ajasin, võtsin ma sellel päeval eesmärgiks muul rajada. Mõeldud - tehtud! Mul on Lemmes oma muul! :) Ja õhtul jõudsin loomulikult merre ka, sest niivõrd soe vesi oli, et sellel suvel ma pole enne nii soojas meres käinudki. Kuigi ikka mitmel korral sai ka Pärnus meres käidud ning juba mai kuus. Juuni jäi vahele, juulis käisin taas Pärnus ja mitmeid kordi Lemmes ning nüüd ka. Ehk õnnestub veel. Õhtul käisime veel RMK-l vee järgi ja uni tuli minu kohta suhteliselt varakult, umbes kella kümne ajal õhtul. Veidr onju? Eks ma isegi imestan. Kivide tarimisest jäin täiesti terveks, kuigi mu uueväärne ämber andis otsad. Kivid osutusid temast tugevamaks. Ilmselt mina ka, sest katki ma ei ole. :) Nii armas vastuvõtt ootas mind Lemmes, juba tuttavad tüdrukud ees ning Lembit kostitas meid õuntega ning armas Ilme tõi magusanänni, minule magusa lepatriinu ja Germole huvitavaid väljamaa kummikomme. Aitäh! Te olete nii armsad! Ma oleks nagu koju jõudnud! Tõepoolest! Selline armas päev on seljataha jäänud. Kirja panin 23. augustil aga see siin on 21. august Lemmes. 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar