pühapäev, 18. august 2024

Jaansoni rada 550. päev

Enne päikeseloojangut jõudsime rajale, mõnusalt suvine õhtu oli, ei raatsinud kohe tagasi tullagi. Raja pikkuseks tuli täna 10,2 km ja 16 700 sammu. Algul liikusime Vaeste Patuste Alevis ja siis suundusime üle keslinna silla randa, nagu kõige tavalisem teekond meile on. No ma pean vähemalt korra nädalas ka Pärnu randa jõudma, kuigi jagan ennast nüüd kahe ranna vahel :) Pärnus on suht vaikelu juba, DÜÜNi tribüün oli tühi, kohvikud ka suht tühjad, rand tühi jne... Raske on uskuda, aga sügis koputab uksele. Õnneks pole veel puude lehed kollased, mis on selge sügise märk aj üldse mitte minule vastuvõetav. Ma olen üdini suvelaps. No olgu, kevad on ka mõnus, kõik ärkab ja tärkab vaikselt, annab märku, et suvi pole enam mägede taga. Mõni võib siin mõelda ja ka välja öelda, et mida ma vingun, aga ma ei vingu, ütlen alati seda, millest mõtlen. Ja oma blogisse talletan oma arvamused ja mõtted. Nii ma tunnen ja nii on. Aga nagu näha ei sega ükski aastaaeg mind liikumast, kepkõnnin rajal ka talvel ja vaata, et veel tihedamini, sest suvel on muid tegemisi ja liikumisi rohkem, jõuan harvemini spetsiaalset kepikõndima. Täna jõudsime. Jõudke teie ka. Mõnusat suve jätku! Ahjaa, 7 purki õunakompotti said ka purkidesse. 18. august 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar