teisipäev, 6. august 2024

Jaansoni rada 546.päev

Täna on suisa 9,5 km jagu ringi tuhisetud ja samme on kokku 15 500. Piirkonnaks Rääma, Ülejõe, Vanalinn, Kesklinn ... Hommikul oli Magaziini asja ja loomulikult käisime ka seal jalgsi, nagu kesklinnaski. Bussisõiduks kuupilet on meil mõlemal olemas, aga seda kasutame vaid maal käies, linnas liigume jalgsi, et oma kilomeetreid täis saada. Liikuge teie ka ja te tänate hiljem iseennast. Igas mõttes kasulik, hoiate autokütust kokku ja turgutate tervist, vabanete ülekaalust jne... Me ei tea ka külmetushaigustest midagi, enne seda, kui koroona Tallinnast haiglast kaasa tõime, polnud ma 6 aastat isegi nohus olnud, rääkimata muudest külmetushaigustest. Ja koroonat põdesin kergelt, kõigest 18 tundi palavikku, ja ma ei väsi kordavamat, olen vaktsineerimata. Tänu kepikõnnile on immuunsus tugev ja haigused ei tule nii kergelt kallale. Tookord olime Germoga Tallinnas haiglas, umbses ruumis, siis pääses haigus ligi. Sellest on üle 2 aasta möödas ja me pole taas isegi nohus olnud. Ma ei tea üldse mis on valud või väsimus, sest mul on energiat nii palju ja ma ei piitsuta ennast, vajan liikumist sama palju kui kõike muud. Ilma liikumata ma olla ei suuda lihtsalt, nii lihtne see ongi. Tean, millest räägin. Liikuge teie ka ja teie immuunsus muutub ka tugevaks! 6. august 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar