esmaspäev, 1. juuli 2024

Ööd on Lemmes (Lemmerannas) müstilised

Olen õnnelik, et mu ümber on nii palju häid inimesi, sõpru, sõbrannasid ja mu kallis pere, kes pidevalt meid üllatavad. Nii jõuame koos Germoga kodurutiinist (mis on ka omamoodi armas) ka eemale, näiteks Liivi lahe kaldale, täielikku Paradiisi, Lemme külla, mis asub suhteliselt naaberriigi Läti lähistel, minu lapsepõlvemaal, kus kohast olen ellu kaasa võtnud kõige meeldivama pagasi, kirjutanud oma lasteraamatud PETU ja PETU LÄHEB KOOLI, sest just Häädemeeste vallas algas minu koolitee, see juhtus seitsmekümnendate lõpus toonases Metsapoole 8.- klassilise koolis. Aitäh, kallis Tiina, et meid kodust ära varastasid! :) Muide, kohe seal lähistel on ka Lemme telkimisala, kus oli eile meeletu rahvas. Meie kondasime rohkem mööda rannariba, aga käisime ka vana maantee lähistel jne... Ja keskööl, siis kui nõiad ... :D olime me tegusad ;) Ok.ok, ega ma kõigest ka ei pajata. Lemme sõites tegime Hääademeestel ühe Konsumi peatuse, seal põrkasime Iffi ja Gerliga kokku, oli armas üllatus. Aga paljustki jätan rääkimata, saladused ei ole üldsusele, need on vaid vähestele sõpradele ja kallitele inimestele. Aitäh, et olemas olete! Muide, hommikused pildid reedavad kui rõõmsad me ka unisena olime :) Ja alati ei ole võimalust, et sa saad hommikukohvi mere äärsel kivil juua. Paradiisis saab :) Postituse panin kirja 1. juulil kell 00.04 aga Lemmes viibisime 29-30. juuni 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar