esmaspäev, 22. juuli 2024

Marjad korjatud ja suvikõrvitsad purgis!

Täna hommikul oli mul nii hea uni, et oleks maganud vist lõunani, kui Urmas poleks äratust teinud. Ja üleüldse on täna üks tore päev. Niikui suvi tagasi tuleb, tahan mina tegutseda, sest armastan kuumust ja päikest ja ... Ühesõnaga kui Ailikene meilt lahkus (jättes suvikõrvitsad maha, hakkasin ma kohe tegutsema. Nii saingi 11 purki suvikõrvitsasalatit. Ühe viisin ämmale ning ühe jätsin munaga praadimise tarvis. Ja peale hoidistamist läksime marju korjama. Nüüd on mustsõstrad, tikrid ja valgesõstrad sügavkülmas. Põõsad said tühjaks, suur töö sai tehtud. Eks õuna juba ka tuleb, millalgi hakkan õunamoosi poistele keetma ja ma plaanin veel metsa marjule ja seenele ka jõuda. Mitte täna, mitte lähipäevil, sest kohe-kohe on ukse ees minu jaoks suve tippsündmus, mida ootan väga. Päev on korda läinud, kuigi hirmus tahtmine on veel rajale minna, vast õhtu poole. Merre täna vist ei jõua. Head hoidistamist ja suve nautimist! 22. juuli 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar