laupäev, 13. juuli 2024

Jüri Homenja käis jälle fänne hullutamas :)

Kui saad juhtumisi teada, et paljude-paljude lemmik Jüri Homenja on taas tulnud Pärnusse esinema, ei raatsi kohe pärast Mohri Aida kontserti koju minna, vaid kulged Bum-Bumi väliterrassile, kus maestro esineb sellel suvel juba mitmendat korda. Ja loomulikult on Jüri pilli järgi hea tantsida. Siirad ja suured tänud ka pühendusloo eest! Aitäh! Muide, Sa tunned vist mind juba nii hästi, tabasid ära mu tänase lemmiloo Sinu repertuaarist, aga kuna ma selle loo õiget pealkirja ei tea täpselt, läksin kergema vastupanu teed ja mainisin pikaajalise loo MINU ELU pealkirja, aga ma tõesti-tõesti olen õnnelik, et sain MA TAHAN TANTSIDA ... lugu taas kuulata ja palun, võta see tõesti oma põhirepertuaari, sest see on ülihea, hästi rütmikas. Raske on püsida paigal ja filmida. Lood, need vähesed mille eile filmisin, tulevad Youtubesse ülesse alles homme, sest tänane limiit on täis. Eile panin rohkem rõhku tantsimisele ja õhtu nautimisele sestap filmisin vähem. Ja siirad tänud Jüri Sulle, et ka oma poega tutvustasid. Aga ükskord võtab ta isa kombel pilli kätte ja läheb ka lavale. Musikaalsus on ju veres, küll see lava ka meeldima hakkab! Aitäh! 13. juuli 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar