esmaspäev, 1. juuli 2024

Jaansoni rada 528.päev

"Ma panen sokid jalga, varsti lähme rajale," kordas ta nagu papagoi. Jah, tõsi ta on, et me pole otseselt rajal mitu päeva käinud, kuigi päevane liikumisteekond on olnud lausa üle 13 km-i. Aga täna me käisime, sest õhtu võimaldas seda ning isegi päike tuli pilve tagant välja. Kepikõndisime 9 km ja 14 800 sammu. Lipsasime metsast ka läbi, korjasin peotäie kummiseeni, aga sellel aastal pole kahjuks minu lemmikuid - puravikke ja lamba- ning võitatikaid. Neid ma olen muidu juba juunis korjanud. Vihma on ju Pärnus väga palju tulnud. Pilvikuid aga juba jagub. Need jätsin täna metsa. Aga eks igale asjale oma aeg. Näiteks kirsse juba saab, aga need ei saa päris valmis, linnud panevad enne nahka. Väikse topsitäie korjasin Urmase aiast. Aga vahepalaks sõime täna arbuusi. Vihma tuli ka täna ohtralt, mul on ämbrid täis ja natuke ka pesukausis. Ehk tuleb veel ka päikeselisi ilmasid, tahaks veel ka merre. Ja üleüldse on suured plaanid ja nende teostamine käsil, sestap ärge imestage kui meid vahel Pärnus ei ole ning kodust tabada ei õnnestu ;) Ilusat suve jätku! 1. juuli 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar