pühapäev, 14. juuli 2024

Jaansoni rada 535.päev

Täna läksime rajale õhtul kella poole kümne ajal. Nii vara ju magama ei lähe ning teleka taga mina ometi suvel ei istu. Kui aus olla siis ma peaaegu üldse ei vaatagi telekat, teen seda üliharva, aga suviti mitte. Nii siis sai ennast liigutatud lausa 10,1 km jagu ja samme tuli 16 500. Ranna piirkonnas liikusime. Õigupoolest Beatch Grindi aiad on alles ees, sinnani liikusime aga edasi ei läinudki. Natuke kurvaks teeb tõsiasi mida mina pole enne Pärnus näinud, süstlad vedelevad maas ... Kuna mul kindaid rajal kaasas polnud, siis mina neid ära ei korjanud, koristajatel on tööd. Tembeldage Pärnust milleks iganes, aga ma pole näinud siin vedelevaid süstlaid ega narkojoobes inimesi, kuid ... Karm. Kurb. kuigi ma ei taha kõlada vana inimesena, aga no on kurb. Mul ka ju lapsed, eks paneb muretsema ... Ehk saab uue nädala algupoolel ikka linn korda, ikkagi Suvepealinn ja uus töönädal algab. Muidu kulgeb meil vaikselt, pisikest Tupsukest siin söödame ja ärgitame liikuma. Konutab üks kajakapoeg meil siin kuuri juures, vanemad on teda vist hüljanud. Aga sain talle peenestatud õuna sööta aga igaks juhuks tuletasin talle meelde, et ma pole ta ema :) Muidu on täna selline kodune päev olnud, sahmimist palju ja pedomeetri panin meelega hommikul tööle, et välja arvestada liikumismaa, kui juhtumisi rajale ei lähe. Aga kui Urmas otsustas telekast finaali siiski kodus vaadata, läksime me rajale. Pool sai sellest maast ikkagi aktiivselt kepikõnnitud. Ahjaa, täna on eriline päev sain võtmed ka kätte, jeeee! :) Olge teie ka ikka positiivsed. 14. juuli. 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar