laupäev, 20. juuli 2024

Ei saa me läbi Lemmeta!

Ma ei tea kas mul on tuttavaid liiga palju, kas Lemme (Muna) sillal on minuga mingi eriline side või Häädemeeste vallal, aga kaldun arvama, et kõik kolm pakkumist peavad vett. Käisime täna kolmandat korda suve jooksul Häädemeeste vallas ja teist korda saime täpselt Lemme silla otsas, (samal kohal) taas tuttavatega kokku ja lausa nii, et meid viidi sealt otse Häädemeestele ning Häädemeestelt teise autoga koju, ukse ette lausa :D Oli üliarmas kohtuda, kallid Viiu ja Joosep! Mis seal salata, täna pakkisin kohvrid ja läksime taas maale, naabrinaine tuli ka kaasa. No lausa kisub metsa, korilased, nagu me oleme. Aga nädalavahetuseti on meid veel- korilasi, sestap korjasime seente asemel mustikaid, sest suvila ümbrus oli kukeseentest tühi ning üks onu parasjagu puhastas Lemme telklas kahte ämbritäit kukeseeni, teadagi ...Eks me mõneks tunniks läksimegi ja olime just bussile tulemas, kui Joosep ja Viiu kogemata mööda sõitsid ja ... Ei ela kumbi neist Lemmes, Joosep elab Häädemeestel ja Viiu üldse Türil, kuid ega eelmsiel korral, kui ma samas kohas klassiõega kokku jooksin, ei jalutanud ka tema endises kodukohas, oli asjatoimetusi üksnes tegemas. Ju ma siis juhtun õigel ajal ja õiges kohas olema, et käputäis tuttavaid, kes seal vallas elavad või on sealt pärit, juhtuvad samuti mu teele. Väga armsad üllatajad, igatahes! Nüüd oleme kodus ja mustikad leidsid ka koha sügavkülmas. Tänased sammud on ka täis, 6,5 kilomeetri jagu ning 10 800 sammu. Ilusat juuli jätku! 20. juuli 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar