neljapäev, 11. juuli 2024

9. Troll jõudis koju

Jõudiski. Õhtused plaanid rajale minemisest jooksid liiva aga kesklinnas jõudsime me ära käia. Uus Bingo tuli ju osta ja PK-st üle tee asub Uuskasutuskeskus, kus on huvitavaid asju müügil. Rahvas ise viib, nagu viib ka Uuskasutuskeskuse lähedal asuvasse uude poodi, Pärnu suuremale kirbuturule. Aga meie käisime üknes Uuskasutuskeskuses täna. Ja riiete poole ma ei piilunud, kapid on neid täis. Küll aga tahtsid minuga kaasa tulla konnad. Neid oli õige mitu, osad ostis Maarja, eks ikka Ailile, kellel on kodus suur konnapere. Rahvarõivas nukke täna müügil ei olnud, aga üle aastate liitus meie perega Troll, õigupoolest sai mu Trollipere endale nüüd vanaisa, sest just selline see Troll välja näeb. Neid on mu kollektsioonis nüüd 9. Ailikene muudkui toob mulle maalt puhast tervist, mina kingin konnasid vastu :D Et oleks andmine ja võtmine tasakaalus. Täna sain värsket salveid, panin kuivama ja suur tillipõõsas jõudis ka kohale, sest eelmisel korral ma jäingi ilma, ühe ämbritäie andsin Daisyle ja teise Avele. Mingi portsu sai Maarja endale. Nüüd on ka minul piisavalt tilli sügavkülmast võtta, või õigupoolest ehk on, sest ma pole veel neid hakkima hakanud. Liikumisega on natuke nutusemad lood, aga juba ikka 5 km ja 8 000 sammu on tehtud ja eks ma liigun veel. Olge teie ka rõõmsad ning tegelge sellega, mis lisab positiivset enrgiat! 11. juuli 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar