teisipäev, 30. juuli 2024

Jaansoni rada 543.päev

Kahe vihma vahel on ju hea rajal käia. See lause tuli tegelikult mulle ühelt mu luuleraamatu pealkirjalt: Kahe Eesti vahel. Ausalt öeldes me olemegi pidevalt vihmade vahel, aga hea, et vahepeal kannatab ka rajal käia. Lausvihmaga eriti ei kipu. Õhk iseenesest pole just külm, kella 20.00 ajal näitas kesklinna silla juures 23 soojakraadi. Täna kepikõndisime veidi alla 9 km ja 14 700 sammu. Algul plaanisin muuli kanti minna aga juhtusin enne uudiseid lugema, no plaanid muutusid. Üks laip leiti Jahisadamast, teise võib meri ka siia kaldale tuua, seega ... Mei kepikõndisime täna taas POKONI ja sealt Rannahotelli eest läbi tulles Sääse tänavale, sealt Tallinna väravate alla ja koju. Enesetunne on mõnus, nagu alati peale kepikõndimist. Saaks režiimi ka paika, õigel ajal magama ja õigel ajal üles. Homseks on ju veel suured plaanid. Aga sellest kõigest pajatan homme, või tegelikult ülehomme, sest homme mul lihtsalt ei ole aega, lisaks ei käi ma telefoniga netis. Hommiku poole olen siin olemas. Aga mis seal ikka, mõnusat liikumist ja tugevat tervist ka teile! Ildale aitäh aiasaaduste ja imearmsate põllulillede eest! 30. juuli 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar