reede, 28. juuni 2024

Pöörase päeva lõõgastav lõpp

Kui ma eile varahommikul ärkasin, sest 7.42 on minu jaoks liiga vara, ei uskunud ma, et jõuan õhtul veel Jüri pilli järgi tantsima, aga jõudsin. Lihtsalt selleks ajaks olid kõik vajalikud toimetused tehtud ja ... tegelikult plaan minna oli mul ammu. Aga täna ärkasin ma veel varem, kell 5.11 vaatasin juba laega tõtt. Lisaks liikusin ma eile ilma kepikõndimata lausa 9,6 km ja 15 800 sammu. Usun, et tänane teekond tuleb pikem, kui õhtuks ikka ahjupuu koorem kohale jõuab. See selgub pärastlõunal, aga enne seda on veel majandamist. Hansapäevad algavad ka täna Pärnus, sinna ma ilmselt ei jõua, ajapuudus. Kõigest sellest kirjutan siis, kui olen teatud toimingutega ühele poole jõudnud. Enne ei peatu pikemalt. Aga eilne õhtu Bum-Bumi pubi ees õues oli fantastiline, Jüri Homenja oskab rahvaga suhelda ja tema pilli järgi tantsiks ma iga kell. Nüüd hakkangi Youtube kanalile eilseid videoid edasi laadima, sest neid tuli kokku lausa 11. Jah, ma olen ka nüüd moodne, olen mõnda aega juba sisulooja, kelleks Youtube mind nimetab, kui ma uue loo esmaesitlust ülevaatan. Õnneks pole ta mind suunamudijaks tituleerinud, sisulooja kõlab mahedamalt. Aga oma kanal on mul seal küll, sinna lisan noid videoid, mida õigeks pean. Ja suvel toimub Pärnus palju üritusi ja sündmusi, armastan neid väisata ja filmida ning laadida ikka ka. Teil pole vaatamine kohustuslik, eks ma rohkem enda tarvis blogin ja vlogin. Muide, eile õhtul oli 32 soojakraadi. Sellise kuumusega võttis Pärnu vastu oma poja - Jüri! Imelist alanud reedet! 28. juuni 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar