kolmapäev, 12. juuni 2024

Jaansoni rada 518. päev

Täna tegime sellise pisikese 5,9 km ringi ning samme tuli 9 700. Algul liikusime Räämal ja siis kesklinnas. Aga vähemalt sai liigutud ja enese liigutamine on minu jaoks tänaseks juba sama vajalik nagu hingamine, no ausõna. Ei suuda mina paigal püsida. Kui toas näiteks süüa teen siis tantsin samal ajal ei-ei, ei loobi pannkookidega Germot, hoian tantsides siiski pottidest ja pannidest eemale :) Lisaks on mul ka stepper, mille peale ma ennast päeva jooksul korduvalt unustan. Tõsi küll, see puusarõngas või mis asjadus ta on, seisab nüüd jupimat aega kapi all ja kogub tolmu, sellest tüdinesin varakult. Kunagi ehk taas. Tantsimine põletab ka palju kaloreid ja lisaks ma armastan väga tantsida. Kui kõrvaltvaataja näeb kuidas (kui aktiivselt) me Germoga kodus tantsime, saaks ta ilmselt naerda. Eks ma õpetan talle igasuguseid tantsuliigutsi, sestap ta ka Ergo soovitusel - puusad liikuma, aktiivselt seda ka tegi :) Ainult valssi ma teda tantsima ei saa, no ei õnnestu. Tantsin üksinda. Aga varsti hakkab taas Bingo, lähen taas võitu püüdma. Kui ei mängi siis ju pole lootust ka mitte. Olge liikvel! 12. juuni 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar