kolmapäev, 19. juuni 2024

Bellissima

Meelega panin kaanepildiks selle, kus mu kulmud on alles tuunimata, sest uusi kulme näeb üksnes blogist ;) Tegelikult olen ma kaua aastaid ilusalongi Bellissima klient ja olen selle salongiga väga-väga rahul. Loomulikult on Kätlin parim kulmuvõlur! Täna käisingi tema käe all taas, enne kui puhas lõuend vastu vaatama hakkas. Mul on ju loomulikult lumivalged kulmud. Albiinode värk. Okei-okei, ilmselgelt oli kollageen mu verest puudu, sest kogu elu ei läinud ma ka pruuniks, nüüd olen teist suve pruunika jumega, ei lähe enam punaseks nagu vähk ega aja nahka maha. Ja tõesti-tõesti, kollageenist on väga palju abi! Lisaks on mul jälle paks juuksepahmakas. Biotiin, kollageen ja kummikarud teevad tõesti imesi. Kätlin teeb ka, sest mu nägu on kordi ilmekam. Kuu aega hooletu. Muide, Pärnus sajab nagu oa varrest, aga meil olid Germoga vihmavarjud kaasas, ei ligunenud sellel korral. Aga olge mõnusad, lähen nüüd eemale, töö algab peagi. Ilusat päeva! 19.juuni 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar