neljapäev, 6. juuni 2024

Jaansoni rada 516. päev

Ma olen üle pika aja väsinud. Pole ammu sellist tunnet tundnud ja see on isegi hea tunne. Ööuni jäi vaid 6 tunni pikkuseks, kuigi tavaliselt magan ma 8,5 tundi ikka täis. Aga eile õhtul jõin umbes kella 19.00 ajal kohvi, sellest piisas, et magama ei jäänud ja äratus oli juba hommikul umbes kell 7.45. Aga eks see pinge langus teeb ka oma töö. Lisaks töötunnid ja veel mitmetunnine linnas kondamine sinna juurde, kokku tuli 7,8 km ja 12 700 sammu. Kui ma varakult siit täna kaon, siis ma magan. Uskumatu onju? Ma ikka ju öölane. Ka Germol on emotsioonid laes, sest hommik tõi häid uudiseid tervise kohta ning linnas jooksime kokku ühe Germo vaieldamatu lemmikuga - neiu Kairit Nikiga, nagu ta ise ütleb. Ja nüüd ma näen kogu õhtu teda siin säramas. Tavaliselt ta hilisõhtuti kruvib raadiot ja ootab NIKI lugu, enamasti see tulebki, peale mida läheb Germo voodeid üles tegema. Nii vähe ongi rõõmuks vaja. Olge teie ka ikka rõõmsad ja õnnelikud! Ahjaa, tillid said ka kenasti karpidesse ja sügavkülma. Muide, lilled mul nutavad kodus :) 6. juuni 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar