esmaspäev, 17. juuni 2024

Jaansoni rada 521. päev

7,7 km ja 12 700 sammu on täna juba läbitud, üleni vihmamärjaks saadud ja asjad korda aetud. Tänud, hea Margit! Eile õhtul juhtus selline asi, et mu id kaart blokeeriti. Ma ei pannud omast arust 3 korda valesti pin koodi, aga väidetavalt panin. Ei tea siiani mis juhtus aga blokki ta läks. Täna käisin politsei- ja migratsiooniametis uut koodi taotlemas. Teadmiseks, uue koodi eest peab maksma 5 eurot. Mul ei olnud kaasas ei pangakaarti ega sularaha, sest ma ei teadnud, et vaja läbeb, lisaks kepikõndides rajal ma väga ei kipu neid kaasas kandma. Olekski tühi käik olnud kui juhtumisi poleks head Margitit ka seal ruumis ootel olnud, tema käest sain uue pinkoodi eest tasumiseks sularaha. Siirad tänud! Aga hommikul oligi õhk raske, me olime higist märjad sinna jõudes, vihm loputaski tagasitulles higi maha :) Juhtub! Kaks asja ühes korda aetud. Ahjaa, jäädvustasin nüüd ka silla ehituse kesklinna poolt. Lisaks kuivas mul õues pesu, aga Urmas saagis kuuris puid ja märkas ning oli pesu loputamisest päästnud :) Sadas ikka nii, et vesi voolas mööda nägu alla ja me panime päikeseprillid ette, ega läbi ei näinud. Õhk ikka õhemaks ei läinud kuigi vihma ajal näitas termomeeter kesklinna juures üksnes 23 kraadi sooja, aga vihma ajal tõmbab nagunii kraadid maha, muidu on ikka lämmi. Mõnus. Minu suvi on tagasi, jee! Olge teie ka rõõmsad ja liikuge ikka! 17. juuni 2024. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar