laupäev, 22. juuni 2024

Suvised muutused. Olme.

Olulisem jaanipäevast on minu jaoks suve algus, sest pööripäev on tähenduslik nagunii ning alati suve alguses meeldib mul kodus teha ümberkorraldusi. Nii lihtsalt on kujunenud. Lisaks on neid suveüritusi ja sündmusi Pärnus niivõrd palju tulekul, et me saame veel paljudest pidustustest osa. Võtsin natukeseks ka rajalt aja maha, sest koduste toimetuste ajal liigun ka oma sammud ja kilomeetrid vabalt täis. Kuigi ma võin oma plaane juba homme muuta, sest ... Eile näiteks tuli üle 8 km. Germo tuba sai uue kuue, lisaks täna ladusin kuuris pliidipuud ära, õigupoolest vanad aialipid, mille saan pliidi all sügisel ära põletada. Pliidipuid läheb mul palju, sest talviti on pmst mul kogu aeg tuli pliidi all. Kohe-kohe tellin ka ahjupuud ära, teise kuuri tegin selle tarvis korda, heh, ei ole ma kuuripõrandat ära pesnud, nagu juba öeldi. Lihtsalt pühkisin, sest musta kuuri ei taha puid tuua. Minu kiiks, tean. Šašlõkk on ka nüüd marinaadis, laagerdub seal, kaelakarbonaad. Tegin tavalise klassikalise marinaadi, homme läheb jaanikuks. Suure koristusega olen ka ühel poole jõudnud, hea tunne kohe. Mina pole ometi see inimene, kes igapäevaselt lapi ja harjaga ringi käib, ma pole depressiivik, sest depressiivsed inimesed pidid peaaegu igapäevaselt koristama. Ausalt öeldes koristamine on minu jaoks üks nõme tegevus, mida ma meelsasti ei tee, aga vaja on. Aga puhtas kodus olla on ju hea. Õnneks on mul Germo see, kes vahepeal mulle meelde tuletab et koristada on vaja ja ta on esmaspäevad selle tarvis enda jaoks seadnud. Õnneks. Nüüd liigume varsti Vaeste Patuste Alevisse, ikka oma kallite juurde. Olge teie ka ikka rõõmsad ja ilusat jaaniaega! 22. juuni 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar