neljapäev, 6. juuni 2024

Väike tervisekontroll

Germo on minusse ja mina olen emasse, sest me (kõik 3 põlvkonda) ei karda ühtegi arstivisiiti ega operatsiooni. Nii on ja nii jääb. Neid operatsioone on elus ette tulnud meil kõigil. Täna käisime Germoga dr. Tulmini vastuvõtul. Dr. Tulmin koostöös Põhja-Eesti Regionaalhaiglaga andsid üle kahe aasta tagasi Germole tervise, mis oli väga korrast ära. Olen sellest ka kirjutanud. Operatsioon oli tal dr. Tulmini käe all 23. detsembril 2021. aastal Pärnu haiglas ning keemiaravi algas Põhja-Eesti Regionaalhaiglas 2022. aasta 14. jaanuaril ning sama aasta mai kuus tunnistati ta munandivähist tervenenuks. Nii me iga poole aasta tagant temaga tervisekontrollis käimegi ja ikka dr. Tulmin juures. Aga õnneks olid kompuuteruuringu tulemused korras, vereproov oli veidike nihkes, aga ei midagi kriitilist, sestap järgmine arstlik kontroll tuleb teha alles jaanuaris. Täna on see hea päev, pinge langus, kus saime kinnitust, et Germo tervis on kontrolli all ning saame vapralt oma teekonda jätkata. Teate, see on nii mõnus uudis, et ma hüppaks või rõõmust lakke, aga mul on kõrged laed.:) Aga tegelikult ma teadsin, tajusin ja tundisin, et kõik on korras, sest ma annan tema jaoks endast väga palju. Väga palju on sellel konarlikul teekonnal abiks olnud mulle ka mu kallis Urmas, kes meiega pidevalt paari aasta eest Tallinna vahet sõitis ja meie muret jagada aitas. Aitäh! Aitäh ka teile, kes te ikka hoolite ja heaga olemas olete, õnneks on teid päris mitu! Tervist! 6. juuni 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar