neljapäev, 20. juuni 2024

Jaansoni rada 523. päev

Nagu ema ees, nii laps tagant järgi, onju? ;) Tean-tean, et mu lapsed on minusse. Olen õnnelik selle üle. Olen õnnelik ka selle üle, et Bingo loto mulle raha annab, sellel aastal juba siis neljandat korda. Kulgesimegi algatuseks kesklinna raha järgi ning siis tulime tagasi Vaeste Patuste Alevisse, sest meie linnaosas on ka seenemetsad. Minge teie ka nüüd kukele! :) Kokku liikusime 9,3 km ja 15 259 sammu. No ma olen kogu päeva kodus ka liikvel olnud, sada asjatamist, neid vahemaid tuleb palju rohkem, see siin on üksnes raja teekond. Hirmus mööbeldamine käib meil siin. Oleme Maarjaga parajad jõujunnid juba. Ega kellelegi eriti loota ei saa, eesti naised on tugevad ja kui nad juba käe külge panevad - teevad asja ka ära. Tarisime Maarjaga kahekesi mu sektsiooni kuuri. Ongi märkamatult päev õhusse saanud, meie koos sellega. Homme jätkame kohast, kus pooleli jäi. Olge teie ka ikka rõõmsad ja tegusad! 20. juuni 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar