pühapäev, 31. märts 2024

Jaansoni rada 465. päev

Jah, me oleme nüüd igapäevaselt rajal käinud ning sellel kuul lausa 21 päeval. Vaid 10 rajavaba päeva tuleb. Aga sõbrakesed, ma jagan alati rõõmu, kirjutan neid blogipostitusi üksnes enda tarvis, lugemine ei ole kohustuslik, võite vabalt blogi mitte avada. Ma lihtsalt leian, et rõõmu ja positiivsust tuleb jagada, nii tuleb see meie ellu (ka päeva) kaasa. Pigem olen ma seda meelt, et oma ajajoonel ma negatiivseid asju ei jagaks, sest ma ei taha neid oma ellu kaasa tuua. Nagu ei ole kohustus ka minu raamatureklaami jagada, ma olen ise enda loome turustaja ka ja see on minu ja mu pere leib, sestap jagan. Mulle on üks inimene öelnud, et hullult jagan oma raamatuid, ausalt öeldes on see isegi solvav. Mu ajajoone saab lukku panna (pidi saama, ma ise küll ei oska panna), seega mitte ükski minu postitus ei ole kohustuslik ega eluline. Aga ma ikkagi armastan teid! :) Tänane raja pikkus tuli 10,1 km ja samme tuli kokku 16 500. Nii armas päev on õhtus. Kallis Terje, sind ja su armsaid lapsekesi oli armas kohata, teinekord taas! Head liikumist! 31. märts 2024. Vana-Rääma
class="separator" style="clear: both;">

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar